Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Innowacja Skuteczne Zdziwienie

Skuteczne zdziwienie - wyzwalająca myślenie nauka czytania i pisania

Drodzy Rodzice!

Pragniemy z dumą poinformować, że jako jedno z pierwszych przedszkoli w Polsce, wdrażamy innowacyjny, nagrodzony projekt nauki czytania „Skuteczne zdziwienie. Wyzwalamy myślenie” opracowany przez prof. UŁ Monikę Wiśniewską- Kin we współpracy z mgr Weroniką Kisiel oraz ilustratorką Martą Ignerską.

Metoda ta wykorzystuje naturalny potencjał dziecka w wieku przedszkolnym, które uczy się przez mówienie, konstruowanie, ruch, oraz przy użyciu zmysłów i emocji.

Daje możliwość zaspokojenia ciekawości i chęci eksplorowania świata. Dzieci konstruują swoją wiedzę na temat liter i dźwięków, rozpoznają związki pomiędzy dźwiękiem głoski, a obrazem wizualnym litery. Przy pomocy wysokiej jakości wizualizacji graficznych tworzymy historię o 22 dźwiękach, a samo czytanie zaczyna być rodzajem ekspresji i artystycznego wyrazu.
Artykuły i udostępnienia:

https://www.radiolodz.pl/posts/72730-naukowcy-ul-opracowali-nowatorska-metode-zachecajaca-najmlodszych-do-czytania?fbclid=IwAR0o5CfQPRRu_4SIJ5aBsNlNFq51QdArQn-Oe0Gc65AYfHjShkkpUOZ4rDM 

http://tvtoya.pl/news/show/28777?fbclid=IwAR2pMqVdsjJswM0Y4VRRwXGFUB3-3ZmdQfkjvx6JqzIQaWQYfQxrcStveqA

https://www.facebook.com/MoskwaWodnicka/posts/240381024765862/

 

Skuteczne zdziwienie

Projekt „Skuteczne zdziwienie – wyzwalająca myślenie nauka czytania i pisania” to unikatowa propozycja nauki czytania, łącząca elementy aktywizacji poznawczej, emocjonalnej i motorycznej. Został oparty na rozległym doświadczeniu praktycznym i badawczym w pracy z dziećmi oraz na testach poprzedzających wdrożenie.

"Trudny mecz" wyzwalający myślenie

W dniu 8 października wyzwalając myślenie poprzez skuteczne zdziwienie poznaliśmy literę "t". Rozpoczęliśmy jak zawsze od opowiadania do grafiki. Głoska "t" ukryła się tym razem w dźwięku odbijanej piłki tenisowej podczas "Trudnego meczu" Tomka i Tosi. W opowiadaniu i na grafice znalazło się wiele elementów zawi...