KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Marzec

Zagadnienia na miesiąc marzec:

1. Mali odkrywcy-projekt mleko

2. Nadchodzi wiosna

3. Na wielkanocnym stole

4. Wielkanoc 

Ogólne cele wychowawczo-dydaktyczne:

  • rozwijanie wiedzy ogólnej;
  • czerpanie radości z przekazywania wiedzy i umiejętności innym;
  • budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby;
  • poznanie rodzajów mleka;
  • rozwijanie zdolności komunikacyjnych;
  • wyrażanie w rozmowie szacunku wobec innych osób;
  • doskonalenie orientacji przestrzennej;
  • ćwiczenie umiejętności konstruowania budowli przestrzennych;
  • dostrzeganie znaczenia hodowli zwierząt;
  • ćwiczenie motoryki dużej podczas zabaw muzycznoruchowych;
  • rozwijanie kreatywności w zabawach z użyciem produktów spożywczych;
  • kształtowanie umiejętności koncentracji uwagi na zadaniu;
  • kształtowanie umiejętności samodzielnego planowania pracy;
  • poszerzanie wiedzy ogólnej w oparciu o opowiadanie;
  • budowanie poczucia wspólnoty podczas zabaw tematycznych;
  • ćwiczenie zgodnej współpracy;
  • nazywanie produktów mlecznych
  • tworzenie sytuacji sprzyjających rozwijaniu mowy i kształtowaniu umiejętności wypowiadania się;
  • utrwalanie kulturalnych zachowań w miejscach publicznych;
  • przeliczanie elementów w dostępnym zakresie;
  • doskonalenie umiejętności matematycznych;
  • utrwalanie wiedzy dotyczącej mleka;
  • umiejętność odróżniania dźwięków przyjemnych od nieprzyjemnych;
  • poznanie etapów przygotowania masła;
  • doskonalenie sprawności motorycznych;
  • odczuwanie satysfakcji z samodzielnie przygotowanych produktów;
  • dostrzeganie zmian w przyrodzie;
  • rozbudzanie chęci do samodzielnej obserwacji;
  • nabywanie empatii w stosunku do zwierząt;
  • poznawanie i nazywanie symboli pogodowych oznaczających wiosnę;
  • kształcenie umiejętności odczytywania symboli pogodowych;
  • zainteresowanie dzieci zjawiskami pogodowymi występującymi wiosną;
  • wzbogacenie wiedzy na temat ptaków (bociana);
  • poszerzanie wiadomości na temat warunków niezbędnych do rozwoju roślin;
  • tworzenie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu myślenia podczas działań praktycznych (sadzenia roślin);
  • wdrażanie do zadawania pytań podczas wykonywania działań technicznych;
  • doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole;
  • poszerzanie wiadomości na temat wiosny;
  • kształtowanie rozumienia ze słuchu;
  • tworzenie sytuacji sprzyjających swobodnym wypowiedziom;
  • kształtowanie umiejętności naśladowania czynności;
  • rozumienie potrzeby utrzymywania porządku wokół nas;
  • nabywanie umiejętności korzystania z różnorodnych narzędzi;
  • odczuwanie przyjemnych doznań po uporządkowaniu miejsca zabawy.